Χωρικότητα

Βρήκα ένα πεταμένο μανταλάκι στο δωμάτιό μου

ανάμεσα σε σωρό ρούχα και αντικείμενα, που χαϊδεύουν πάτωμα

αναζητείται η αρμονία

όλα τα πατάω

τα πατάω

το μανταλάκι πονάει την πατούσα μου

τα φύλλα της ντουλάπας μονίμως ανοιχτά

να βλέπω την στοίβα με τα ρούχα όλων των σεζόν σε εναγκαλισμό

μπροστά μπροστά κρεμασμένη μια αρχαιότητα, το μπορντό πλεκτό σάλι της γιαγιάς

επίτηδες σε εμφανές σημείο, χειμώνα – καλοκαίρι

να θυμάμαι

ο καλόγηρος βογκάει

μόνο τα βιβλία σε μια τάξη

λόγω εκτίμησης

κι ο δανεικός Αντρέ Μπρετόν, παρόλο που κείτεται,

βρίσκεται ακουμπισμένος στο χαλί, ακριβώς δίπλα από το κρεβάτι,

τον προστάτευσα

όμορφο αυτό το βιβλίο, ντυμένο κάποτε με κόκκινο ύφασμα

και τώρα φθαρμένο, αλλά περήφανο

η παρουσία του στον χώρο με ξεκουράζει

κοντεύει η μέρα της επιστροφής του

δεν συνηθίζω να τα καθυστερώ, τα κρατάω ακριβώς 15 μέρες,

πράγμα, που αποδεικνύει

μια κάποια ύπαρξη τάξης και

τυπικότητας

παρακαλάω το χέρι μου, κάποιες στιγμές, να κάνει τον χώρο καθώς πρέπει

«δεν είναι σωστό να ζεις έτσι», μου ψιθυρίζω

απάντηση δεν παίρνω, αφού μετά βίας με συναντώ

ούτε το δωμάτιο αυτό αναγνωρίζω

από όταν έφυγα, δεν γύρισα πίσω

ωστόσο, τώρα είμαι εδώ, όσο αντιλαμβάνομαι

και με μια βαθιά ανάσα, που παράγει ήχο

εντοπίζω μέσα στην μικρή της διάρκεια

τις συντεταγμένες μου

Σχολιάστε

